Zamknij

Zarejestruj się i rozpocznij zakupy.

lock and key

Zaloguj się na swoje konto

Account Login

Nie pamiętasz hasła?

Warunki Wristbands Sp. z o.o., Słowacja


: 45476861
: SK2023000584


Warunki

1. Warunki wstępne

Zamówienia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronycznej. Składając po raz pierwszy zamówienie wymagane jest dostarczenie następujących danych: imię albo nazwa firmy, dane do faktury, adres dostarczenia, e-mail kontaktowy, telefon kontaktowy, dane osoby kontaktowej, adres dostarczenia (jeśli jest inny niż adres firmy), nadanie NIP i Regon (w przypadku. że Państwo posiada numerem NIP). Numer NIP będzie przez nas sprawdzony a w tym przypadku nie będzie faktura zawierać podatek VAT. Po otrzymaniu wszystkich instrukcji, treści nadruku i cechów potrzebnych do nadruku a poPaństwa konfirmacji projektu rozpoczniemy realizacje zamówienia. Po uprzednim poinformowaniu klienta, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od zleceniaprzy zaistnieniu ryzyka w realizacji płatności.

2. Warunki płatności

Przy pierwszych dwóch transakcjach pobierana jest zaliczka w wysokości 100% kwoty zamówienia brutto. W przypadku stałej współpracy oferujemy faktury z odroczonym terminem płatności. Duże nakłady realizowane na indywidualne zamówienie wymagają odrębnego ustalenia warunków płatności. Przy przekroczeniu wyznaczonych terminów płatności kolejne zlecenia wykonywane będą po dokonaniu 100% przedpłaty. Po otrzymaniu elektronycznego zamówienia będziemy Państwo niezwłocznie kontaktowach w sprawie ustalenia terminu realizacji i terminu otrzymania zamówienia. W przypadku zamówienia towaru bez nadruku wyślemy drogą elektronyczną informacje o formach płatności. Po otrzymaniu pieniędzy przesłanych na nasze konto bankowe lub potwierdzenia wpłaty natychmiastowo przesilany. W przypadku zamówienia opasek z nadrukiem rozpoczniemy realizacje dopiero projekt graficzny będzie uzgodniony z Państwem i otrzymamy pieniądze na konto bankowe lub potwierdzenie wpłaty na e-mail. Płatności są realizowane online przez przelew bankowy, platnosci.pl, PayPal, moneybookers (VISA ELECTRON, VISA, MASTERCARD, mBank, American express, Inteligo, JCB, Dinners, Pekao).

3.Ceny

Ceny nie obejmują podatku VAT. Kalkulacja jest ważna przez 14 dni i po tym terminie należy potwierdzić jej aktualność. Zastrzegamy sobie prawo do zmian cen bez uprzedzenia w razie znacznych zmian kursu walutowego, zmian stawek celnych, stawek podatku VAT lub zmian cen zakupu. Wycena nie obejmuje kosztów transportu. Rabatowaniu nie podlegają ceny nadruku i przygotowalni. Przy większych zamówieniach istnieje możliwość negocjacji cen.

4. Warunki dostawy

Termin dostawy jest jedynie terminem przybliżonym, a nie terminem ostatecznym. Realizacja dostawy będzie realizowana za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS na koszt odbiorcy. Towar jako próbki oraz koszty transportu pokrywa odbiorca. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania wysyłki towaru bez uprzedzenia w momencie nie wywiązywania się ze zobowiązań finansowych dotyczących poprzednich dostaw. Przy odbiorze towarów dostarczanych przez kuriera prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki, a w przypadku niezgodności zgłoszenie reklamacji kurierowi przy jego udziale. Ceny dostawy przez GLS 100 - 500szt. 35zł. 500 - 1000szt 30zł. 1000 - 3000szt. 25zł. 3000-10000 szt. - 20zł. 10000-20000 szt. - 15zł. ponad 20000szt. - 0zł.

5. Reklamacje

W przypadku rozerwanej paczki albo w razie złego stanu przesłanej paczki jest Zamawiający winien niezwłocznie przedstawić protokół reklamacyjny przy udziale kuriera. W wypadku, gdy dostarczone artykuły nie są zgodne z warunkami naszej umowy, jesteśmy zobowiązany jedynie do uzupełnienia braków, naprawy lub wymiany wadliwych artykułów. Prosimy o niezłoczne kontaktowanie się z nami! Nie będziemy akceptować roszczeń, dotyczących wyrównania szkód wynikłych z zaistnienia zwłoki w odbiorze towaru.

6. Zamówienie

Zamówienie w formie elektronycznej powinno zawierać: dokładną nazwę i numer katalogowy towaru, precyzyjnie określone kolory towaru, ilość zamawianego towaru, kolor nadruku (prosimy wybierać z koloru czarnego, złotego bądź srebrnego), dokładną treść nadruku i cechy (logo), określenie wielkości i miejsca nadruku. zamówienia dotyczące wznowień również powinny być opisane precyzyjnie z podaniem wszystkich wyżej wymienionych punktów. Przysłany skład komputerowy może być przygotowany wektorowo z czcionkami zamienionymi na krzywe (formaty komputerowe cdr, ai, pdf, eps...) a także może być przesłany w formacie bitmap i jpeg.